Jump to content
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Big Brother

Super Members
  • Content Count

    934
  • Joined

  • Last visited

About Big Brother

  • Rank
    Bronze Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

15880 profile views
  1. This is a bit of a stretch since idk if anyone will see it, but if anyone from JNF is looking around since it shut down, feel free to DM me if you wanna stay in contact!

  2. Hey friend it looks like JNF is finally gone, is there any way I can keep in contact with you? Don't envision coming back here much lol

    1. Show previous comments  4 more
    2. Big Brother

      Big Brother

      Hmmm, maybe Steam or Snapchat? I don't use either too frequently but well I have them at least lol. Maybe one day I will cave and get a Reddit account but I'm not sure that'll be soon

      Currently I'm trying to get into uni and hoping my grades are enough for it, and damn if only I'd have known lol! Glad you enjoyed it though :D

    3. Big Brother

      Big Brother

      Just changed my name btw but it's still me, just cleaning up my posts here

    4. jumpingbeans

      jumpingbeans

      Around again for an annual check-up - hard to believe it was a year since I was last on, tbh. Time is starting to fly.

      I've technically got both Steam and Snapchat, but hardly use either.

      It's always incredible coming back here and seeing these memories, but each time I do, everyone feels so distant - I barely remember HAMS - you, me, CAV, Ryan, and Tyler. The other names of the big users, I'll occasionally recognize as I look through the forums, but I don't remember who anyone really was. Heck, I don't even remember who I really was - a lot has changed in the past ~9 years, myself included. It's crazy how different (and cringey, in a lot of cases) I was when frequented these forums - around age 11, I think, is when I would have joined here. Half a lifetime away.

      I know we don't speak much (RE: at all), but I just wanted to thank you [and anyone else who reads this and vaguely remembers me] for such a great childhood and for being such good friends. I don't remember much about squabbles (though knowing pre-teens, there were ridiculous ones in retrospect) - just being happy about having friends. I didn't have many close friends in school as a child, so you guys were truly my world. 

      Skyping with you guys [and the JNF crew too], playing games, and just hanging out are a large majority of my childhood memories. Every so often, I'll pop in to Elements and hope that it's been updated (it never will again, I'm sure). Everybody Edits is way past its prime, especially with Mario Makers out now. My Neopets account has been locked for years, and even JNF left last year. 

      I suppose this is all I've really got left to remember five years of my life by.

      That, and the memories.

      ❤️

      -JB

  3. Hi all thank you for the replies xoxo <3 You're lucky things are mellow now haha! Although I feel like if I saw drama on any of these sites now I'd just find it really funny, back in the day everything was S e r i o u s Glad to know it's active and that new people are still joining (In fact a lot of you seem pretty new here or joined in like the last 2/3 years) Well if the people want drama I am here 2 provide ;o Yeah most people are probably in their 20s now, seeming as when I was younger people were in their teens? The stark difference in my age from now to when I first joined must be an indicator lol Oh buddy the stuff I said yesterday is embarrassing to me yikes Oh boy I would get back into Neopets but I don't think there's anything left for me there I prefer The Old Days :///
  4. Doubt you'll ever see this but it's been 6 years my dude what up

  5. Boy ok so I remembered this site randomly whilst going on a nostalgic trip today, (and also deleting #Embarrassing Content) decided to check out if this place still even exists and! You guys are more active than Jellyneo now?! Wild. No clue if anyone would remember me or if any of the OG users are still here, but you might know me as Big Brother(???) who knows what because it's been too long! I was like 9 when I first signed up here I was a super annoying little brat oops but what can u do ¯\_(ツ)_/¯ No clue if I'll stay here at all but if I do please enjoy the XD LUL R4ND0M signature and everything on my profile while it lasts Anyways I may as well give a backstory? For those new people who wonder what happened back in the Old Days? Well I barely remember myself but: As I said I joined when I was like 9 years old so I was a godawful child who didn't understand the 6 word rule (which is the 7 word rule now so sucks to be you guys haha) and gave away Too Much Information. This was like one of the first sites I ever came to on the internet, apart from Neo, so this was like my big introduction. It's really strange looking back on old content considering how much of a difference 8 years makes haha. Me and 4 other OG users who are long gone now, Ryan, Tyler, CAV, and JB, started HAMS one day, which was supposed to be some like elite group of members on the forums which turned into like conspiracies and roleplaying and plot and eventually drama. The running theme was Meepits and how they were evil. At some point I got into making graphics, not similar to um... what you see below,,. In 2010 I joined Jellyneo whilst TDN started to die and I eventually left here in 2011 due to drama from the HAMS group, which is the funniest thing when I read back on my PMs now. I used to be a leader and got demoted for spamming threads with a friend trying to up my post count because I made the group look bad. Let that be a warning to you kids in elite Meepit forum groups because it's serious business. Jellyneo was lit in its primetime, it started to die in 2015/2016 and now only a few members frequent it. This place still seems somewhat lively though, am I right in saying that? What are the new guys up to?? I didn't see any threads of old member bait so it looks like there aren't any reunions yet haha. Anyways, it'd be cool if anyone remembers me but I have no clue if anyone's still here, it was cool seeing this site again though! Have this Add Or Subtract trophy from 2009 to show you how legit I am
  6. I last logged in here 6 years ago? Yo its been a while but this site has some memories in it

    1. jumpingbeans

      jumpingbeans

      Great minds think alike, it seems.

    2. Big Brother

      Big Brother

      Dude no way omg its ur birthday soon how are you doing o:

    3. jumpingbeans

      jumpingbeans

      /multiple months later

      I'm doing pretty well! Off to university in the fall - computer science. After that, who knows?

      How've you been?

      And thanks for the birthday wishes!

×
×
  • Create New...